Kifejezetten versenypilótáknak, illetve ambíciózus felhasználóknak fejlesztettük a Polini zászlóshajójával a Thor 250-nel szerelt hátimotrunkat az AVIA-THOR 250 GP-t. A finomítás középpontjában a lehető legkedvezőbb súlyelosztást helyeztük a földi manőverek, kezelhetőség megkönnyítése céljából. A Thor 250 motor kínálta 36 LE extra nagy tolóerő, a sima rázkódásmentes járást biztosító kiegyenlítő tengely és a pontosan temperált üzemi hőmérsékletet biztosító vízhűtő rendszer némi plusz súlyt generál a hátimotorra. A jól kalibrált keret rendkívül kedvező mozgásszabadságot biztosít a felhasználóknak, de mi nem elégedtünk meg ennyivel. A súlypont sűlyesztése céljából a hűtő radiátort a fejmagasságból áthelyeztük a motortartó váz legalsó szegmensébe, míg az optimális légáramlat biztosítása céljából a tank pozícióját megemeltük. Ezzel az elhelyezéssel lehetőség adódott a kiegyenlítő tartálynak a motortartó vázra történő integrálására, az-az nem kell minden egyes összeszereléskor külön a keretre csatolni. További előny, hogy repülési helyzetben a légáramlat akadálytalanul jut a hűtő radiátora, a pilóta feje nem áll az útjában.  Ezzel a megoldással jelentősen megnöveltük a hátimotor kezelhetőségét, mindezt úgy, hogy a tömege nem változott.
 
Eos a hajnal istennője a kezdet szimbóluma. A róla elnevezett motor kezdete lehet a könnyed repülésnek. Ha nem is másért pehely súlya miatt feltétlenül. Masszív Aviator keretben 19 kg. Szinte úgy lehet vele mozogni, mint egy gyalogos beülővel. Teljesítménye meglehetősen imponáló, különös tekintettel a henger űrméretére. 20,4 LE !
 
 
A megújult felületen lehetőségünk lesz folyamatosan friss hírekkel, információkkal, cikkekkel, tesztekkel, leírásokkal informálni minden kedves érdeklődőt. A hírlevélre feliratkozott látogatóinkat folyamatosan tájékoztatjuk cégünk újdonságairól, akcióinkról, rendezvényeinkről.
A termékek menüpontban megtekinthetők az elmúlt időszakban piacra dobott új „motorizációk” műszaki adatokkal, fotókkal.



 


Mármint magával a fellegekbe! Teljesítmény tekintetében a legerősebb hátimotor, aminek tömegét figyelembe véve még szóló repülésre is használható.

Iszonyú energia, rendkívüli emelkedés, nincs felső súlyhatár, tandem vagy tandemtrike-os repülésre egyaránt alkalmas.

Ez nem más, mint cégünk legújabb fejlesztése, a Simonini új generációs motorjával a Mini2 Evo-val szerelt Aviátor hátimotor, az-az a HERKULES.

Vigyázat! Csak profiknak! 

További részletek a termékeink menüpontban.


Újabb technikával bűvölt motor kínálatunk. Gondolva a hölgyekre, illetve a könnyű szerkezetre vágyó pilótákra, integráltuk a Sky Engines százasát és ezzel megalkottuk a „Black Widow” névre keresztelt hátimotor.

További részletek a termékeink menüpontban.


A keret választékunk a pehelykönnyű Aviátor „Racing” kerettel bővült!
Verseny, és gyakorlott hátimotoros pilótáknak ajánljuk a megszokott Aviátor keret, könnyítet változatát.

 

További részletek a termékeink-keretek menüpontban.

Már rendelhető a Ciscomotors legerősebb motorjával szerelt - C Max sorozat top modellje – Aviátor Super-Max típusú hátimotor.

Mitől más mint a többi?!

Brutális erő, röpsúlyos kuplung, forszírozott „turbó” léghűtés, csekély tömeg, mindez összesűrítve egy szemet gyönyörködtető motorblokkban, ami eddig csak külön-külön volt elérhető!

További részletek a termékeink menüpontban.