Kifejezetten versenypilótáknak, illetve ambíciózus felhasználóknak fejlesztettük a Polini zászlóshajójával a Thor 250-nel szerelt hátimotrunkat az AVIA-THOR 250 GP-t. A finomítás középpontjában a lehető legkedvezőbb súlyelosztást helyeztük a földi manőverek, kezelhetőség megkönnyítése céljából. A Thor 250 motor kínálta 36 LE extra nagy tolóerő, a sima rázkódásmentes járást biztosító kiegyenlítő tengely és a pontosan temperált üzemi hőmérsékletet biztosító vízhűtő rendszer némi plusz súlyt generál a hátimotorra. A jól kalibrált keret rendkívül kedvező mozgásszabadságot biztosít a felhasználóknak, de mi nem elégedtünk meg ennyivel. A súlypont sűlyesztése céljából a hűtő radiátort a fejmagasságból áthelyeztük a motortartó váz legalsó szegmensébe, míg az optimális légáramlat biztosítása céljából a tank pozícióját megemeltük. Ezzel az elhelyezéssel lehetőség adódott a kiegyenlítő tartálynak a motortartó vázra történő integrálására, az-az nem kell minden egyes összeszereléskor külön a keretre csatolni. További előny, hogy repülési helyzetben a légáramlat akadálytalanul jut a hűtő radiátora, a pilóta feje nem áll az útjában.  Ezzel a megoldással jelentősen megnöveltük a hátimotor kezelhetőségét, mindezt úgy, hogy a tömege nem változott.

Motor: Polini 250
Hengerűrtartalom: 244 cm³
Max. teljesítmény:  36 Le
Henger: alumínium nikasil bevonattal
Max. fordulatszám: 7500 ford/perc
Gyújtás: elektronikus
Hűtés: folyadékhűtés
Fogyasztás: 3,5 l
Indítás: manuális, vagy elektromos
Meghajtás: csavarvonalas fogaskerekek az áttételházban
Kuplung: olajban futó centrifogális
Kipufogó rendszer: rezonátor kipufogó ovális hangtompító
Elektromos ellátás: elektromos táp és akkumulátor töltő lehetőség
Légcsavar: fa, vagy karbon
Statikus tolóerő: 95 kg
Szétszedhetőség: motortartó váz+ 4 rész kosár
Üzemanyag tartály: 12 l
Pilóta bekötés: alsó tolókaros (aktív bekötés opció)
Felszálló tömeg: 34 kg
web: http://polinithor.com/en/page_669.html