Polini Motori továbbfejlesztette a Thor 190 Evo típusú erőművét, e mellett megváltoztatta a típushoz kapcsolt  konfigurációk választékát. 2019 év elejétől nem rendelhető a Thor 190 Evo legegyszerűbb direkt hajtású változata, csak a magasabb komfortfokozatú motorok érhetők el. A fejlesztés eredményeként egy lóerővel emelkedett a motor teljesítménye, ugyanakkor  az újonnan fejlesztett hűtőrendszer révén a motor üzemi hőmérséklete 100 C° közelében marad. Megváltoztatták az égőkamra profilját javítva az égés terjedését. Ezeken túlmenően egy innovatív gyújtógyertya hűtést fejlesztettek, amely révén a gyertya hőmérséklete 50 C° környékén marad, garantálva a szikra stabilitását. További részletek a gyártó honlapján itt és itt.


Megkésve bár, de törve nem elkészült a cégünk új fejlesztése a kifejezetten tandem pilótáknak szánt trájk. A koncepció középpontjában az állt, hogy készítsünk egy brutálisan erős, könnyű, kompakt, könnyen szállítható, kis helyen tárolható, kereskedelmi tevékenységre is alkalmas, terhelhető trájkot igényes kivitelben. Törekvésünk eredményeként létrehoztuk az „Aviátor Tandem Trájkot”.  A gépeket megrendelésre számos opcióval készítjük megszokott igényességgel.
 
Műszaki adatok: http://interavia.hu/hu/termekek/tryke/avator_tandem_trajk
Részletes leírás: http://interavia.hu/hu/articles/aviator_tandem_trajk_egy_kicsit_reszletesebbe
Galéria:  http://interavia.hu/hu/kepek/aviator_tandem_trajk

 
A Polini 2016 tavaszán dobta piacra – azóta kiderült, nagy sikerrel – a Thor 80 néven a legkisebb és egyben a legkönnyebb legkompaktabb motorblokkját, mindezt folyadékhűtő rendszerrel ellátva. A motor fejlesztésébe beleadtak anyait-apait. Olyan technikai újdonságokat vezettek be, ami egyedi ebben a szegmensben. Ilyen a forszírozott léghűtéssel kombinált folyadékhűtés, amit egybeépítettek a motorblokkal. A főtengelyen lévő turbina légcsatornán keresztül biztosítja a szükséges légáramlatot a radiátor irányába. Ez a megoldás garantálja az egyenletes hűtést szélsőséges körülmények között is. A vízpumpát közvetlenül a légcsavar tengelyén helyezték el az áttétel házra integrálva. A precíz, átgondolt mérnöki megoldások egy rendkívül kompakt látványos motort eredményezett. Ezzel a fejlesztés nem fejeződött be, idén tavasszal megjelent a Thor 80 továbbfejlesztett változata. Új légszűrő rendszert terveztek, ami optimalizálja a motor teljesítményét, illetve csendesebb üzemelést tesz lehetővé.  A végeredmény egy remekmű, amely méltán lett a Polini gyöngyszeme, amiben a legkedvezőbb térfogat, tömeg, teljesítmény arány rejlik.
Túlzottam nagy kockázatott nem vállaltunk azzal, hogy Avia-Thor 80 néven felvettük a hátimotor-választékunkba. Tesztelés remekül zárult, mindenben túlszárnyalta elvárásainkat. Egy igazi minierőművet ismertünk meg a Thor 80 motorban, mindenféle erőlködés nélkül viszi 90 kg feletti pilótát reflex szárnyal.

Avia-Thor 80 hátimotor
Akció bevezető áron


   
Vittorazi Motors 2016 szeptemberében a „Coupe Icare-n” mutatta be a Moster185 Plus és Moster185 Silent elektromos indítású, illetve kézi indítással kombinált változatát. Az elektronika kialakításában a FIEM  Ltd. vett részt. A termék nyilvános bevezetésére 2017. június végén kerül sor.  Cégünk lehetőséget kínál 1 db motor megvásárlására, rendkívüli extra árengedménnyel!
Akció: http://interavia.hu/hu/termekek/akciok/aviator_moster_185_silent_elektromos_es_kezi
Részletek: http://interavia.hu/hu/termekek/akciok/aviator_moster_185_silent_elektromos_es_kezi

   
Megújult a cégünk hivatalos logoja!

Kifejezetten versenypilótáknak, illetve ambíciózus felhasználóknak fejlesztettük a Polini zászlóshajójával a Thor 250-nel szerelt hátimotrunkat az AVIA-THOR 250 GP-t. A finomítás középpontjában a lehető legkedvezőbb súlyelosztást helyeztük a földi manőverek, kezelhetőség megkönnyítése céljából. A Thor 250 motor kínálta 36 LE extra nagy tolóerő, a sima rázkódásmentes járást biztosító kiegyenlítő tengely és a pontosan temperált üzemi hőmérsékletet biztosító vízhűtő rendszer némi plusz súlyt generál a hátimotorra. A jól kalibrált keret rendkívül kedvező mozgásszabadságot biztosít a felhasználóknak, de mi nem elégedtünk meg ennyivel. A súlypont sűlyesztése céljából a hűtő radiátort a fejmagasságból áthelyeztük a motortartó váz legalsó szegmensébe, míg az optimális légáramlat biztosítása céljából a tank pozícióját megemeltük. Ezzel az elhelyezéssel lehetőség adódott a kiegyenlítő tartálynak a motortartó vázra történő integrálására, az-az nem kell minden egyes összeszereléskor külön a keretre csatolni. További előny, hogy repülési helyzetben a légáramlat akadálytalanul jut a hűtő radiátora, a pilóta feje nem áll az útjában.  Ezzel a megoldással jelentősen megnöveltük a hátimotor kezelhetőségét, mindezt úgy, hogy a tömege nem változott.
 


További részletek a termékeink menüpontban.
Eos a hajnal istennője a kezdet szimbóluma. A róla elnevezett motor kezdete lehet a könnyed repülésnek. Ha nem is másért pehely súlya miatt feltétlenül. Masszív Aviator keretben 19 kg. Szinte úgy lehet vele mozogni, mint egy gyalogos beülővel. Teljesítménye meglehetősen imponáló, különös tekintettel a henger űrméretére. 20,4 LE !
 


További részletek  termékek menüpontban
 
A megújult felületen lehetőségünk lesz folyamatosan friss hírekkel, információkkal, cikkekkel, tesztekkel, leírásokkal informálni minden kedves érdeklődőt. A hírlevélre feliratkozott látogatóinkat folyamatosan tájékoztatjuk cégünk újdonságairól, akcióinkról, rendezvényeinkről.
A termékek menüpontban megtekinthetők az elmúlt időszakban piacra dobott új „motorizációk” műszaki adatokkal, fotókkal.



 


Mármint magával a fellegekbe! Teljesítmény tekintetében a legerősebb hátimotor, aminek tömegét figyelembe véve még szóló repülésre is használható.

Iszonyú energia, rendkívüli emelkedés, nincs felső súlyhatár, tandem vagy tandemtrike-os repülésre egyaránt alkalmas.

Ez nem más, mint cégünk legújabb fejlesztése, a Simonini új generációs motorjával a Mini2 Evo-val szerelt Aviátor hátimotor, az-az a HERKULES.

Vigyázat! Csak profiknak!


 

További részletek a termékeink menüpontban.


Újabb technikával bűvölt motor kínálatunk. Gondolva a hölgyekre, illetve a könnyű szerkezetre vágyó pilótákra, integráltuk a Sky Engines százasát és ezzel megalkottuk a „Black Widow” névre keresztelt hátimotor.

További részletek a termékeink menüpontban.


A keret választékunk a pehelykönnyű Aviátor „Racing” kerettel bővült!
Verseny, és gyakorlott hátimotoros pilótáknak ajánljuk a megszokott Aviátor keret, könnyítet változatát.

 

További részletek a termékeink-keretek menüpontban.

Már rendelhető a Ciscomotors legerősebb motorjával szerelt - C Max sorozat top modellje – Aviátor Super-Max típusú hátimotor.

Mitől más mint a többi?!

Brutális erő, röpsúlyos kuplung, forszírozott „turbó” léghűtés, csekély tömeg, mindez összesűrítve egy szemet gyönyörködtető motorblokkban, ami eddig csak külön-külön volt elérhető!

További részletek a termékeink menüpontban.